Welcome
Welcome to decotiimi

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. In addition, registered members also see less advertisements. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, join our community today!

Ralla - huom! uusi osoite alkaen 2012..

Jäsenten osoitteet, tiedot ja ICR-listat.

Ralla - huom! uusi osoite alkaen 2012..

Postby ralla » Tue Jun 25, 2013 7:55 am

Anu Toivola
Klaneettitie 13 C 33
00420 Helsinki

[email protected]

Swappaan (silloin kun äiti-hommilta kerkeän) decoja, lyricsejä, sekä yllärikuoria.

Minulle saa omistaa asioita, mutta tällöin mielellään ainoastaan s-postiosoite, koska olen muuttavaista sorttia.

Olen syntynyt vuonna 1982, opiskellut graafista suunnittelua Tuusulassa, Pekka Halosen akatemiassa, 3/12 syntyneen pojan äiti. Meillä asuu myös mies, kaksi kissaa ja kaksi koiraa. Haluaisin asua metsän laidassa tai Suomenlinnassa. Toistaiseksi joudun tyytymään Kannelmäen lähiöön.

Tykkäyslista: mun perhe, eläimet (etenkin kissat), pinkki, vihreä, musta, kesä, puut, metsät, luonto, metsänhenget, pakanauskonnot, sauna, mökkeily, pyöräily, roller derby, kirjeet, etanaposti, kahvi, kuvataiteet, lasten kirjat, Suomenlinna, Tampere, mixed media, Ladytron, Tom Waits, Leonard Cohen, Yann Tiersen, Air, Distillers, Marilyn Manson, Elvis, Fatboy, Imelda May, Horrorpops, Flogging Molly, Tim Burton, Almodovar, vintage, retro, mustavalkoiset valokuvat, valokuvaus, pimiötyöskentely, askartelu, neulominen, luurangot, pääkallot, vanhat anatomiset ja kasvitieteelliset piirrokset, scifi, Tove Jansson, Virginie Despentes, Neil Gaiman, Anna-Leena Härkönen, Stephen King, Lovecraft, Anja Kauranen/Snellman, Lucy Cousins (Maisa-hiiri), kirjat, kirpputorit, antikvariaatit, kirjastot, paperikaupat, postikortit, sarjakuvanovellit, Kati Kovacs, Katja Tukiainen, Julia Vuori, Ville Ranta, Pauli Kallio, steampunk, glitter, kawaii, erotiikka, burlesque, pin up.
ralla

Return to Omat tiedot